A reklámszakemberrel, aki nem beszél mellé
Kétnapos marketing-előadás és workshop teljes ellátással
"A kacsák csendben rakják le a tojásaikat.
A tyúkok ezzel szemben folyamatosan zajonganak közben. Mi az eredmény?
Az egész világ tyúktojást eszik."
/Henry Ford/
A HATÉKONY ÉS ÉRTHETŐ MARKETING NYOMÁBAN
Miután kitaláltam, hogy elkezdjük a Marketing-hétvégéket, elmondtam az egyik vállalkozó barátomnak az ötletet, és ő rá is vágta, hogy ismerve engem, ez egy igen hasznos program lesz (hízelgő, nemigaz?). Hozzátette, hogy azért jó sok pénz ez egy kétnapos tréningért.
El is kezdtünk beszélgetni a marketingről, és arról, hogy mi számít sok pénznek?
Sok pénznek számít teljesen haszontalanul elkölteni keresőhirdetésekre havonta néhány tízezret? Mert egy Marketing-hétvégénél nyilvánvalóan kevesebbe kerül - de ha az eredménye NULLA, akkor lehúzhattuk volna a vécén is.
Sok pénznek számít készíteni egy weboldalt, amire nem jön érdeklődő, de ha jön, az sem csinál semmit? Sok pénznek számít remarketingben display hirdetéseket futtatni, amiken nem szándékosan, de azért mégiscsak hülyeségeket mutatunk a potenciális ügyfeleknek?
Sok pénznek számít közösségi médiában posztolgatni és aztán csodálkozni, hogy még mindig nem lettünk világhírűek?
Bármennyi, rosszul, marketingre elköltött forint soknak számít. Mert megy a kukába.
Én azt gondolom, hogy okosan mozogni a marketing világában olcsó dolog. Tanácstalanul vagy tévesen pedig drága.
Szerintem egy kis- és középvállalkozásnál két dolog biztosan nem fér bele, ha hosszú távon növekedést szeretnének elérni:
- Nem költenek marketingre, hiszen a versenytársak minden bizonnyal költenek és előnybe kerülnek. A passzivitásnak ráadásul számos oka lehet, ilyen például az, hogy korábban rosszul használták a marketingeszközöket és a csalódás miatt inkább hagyják az egészet...
- Ad hoc, terv nélkül, ész nélkül költenek marketingre kisebb-nagyobb összegeket, és ezen összegek tetemes része értelmetlenül elég.
Azt javaslom, hogy fejezzük be ezt a kellemetlen gyakorlatot!
Vágjunk rendszert a marketingbe. Senki sem születik úgy, hogy egyből átlátja a marketing összefüggéseit (oké, talán néhányan, nekik nem kell eljönniük), de sosem késő nekiállni a tanulásnak.
Az interneten percek alatt lehet találni több tucat marketingest/reklámost, akik KKV-knak kívánnak segíteni. Értenek a hírlevelekhez, a közösségi médiához vagy épp a blogoláshoz. És ez tök jó, de nem lenne még jobb, ha te is tudnád, hogy mikor melyikhez kéne fordulni és mit kéne kérni tőlük?
Hogy miként tudnak a te marketinges rendszeredbe beilleszkedni?
Nem lenne állati jó, ha tudnád, mi a fenére költöd el a pénzt, és MIÉRT?
Ezekről fogunk beszélgetni, a marketing és reklámszakma valóságáról. Bullshitek nélkül.
"Miért vonulunk el kétnapra, ottalvósan?"
- Mert szeretném, hogy ez alatt az idő alatt csak ezzel foglalkozzunk.
- Mert így még egy tucatnyi másik vállalkozóval akár kötetlenül is beszélgethetünk és beszélgethettek a marketingről és/vagy üzletről
- Mert szeretném, hogy jól érezzük magunkat, ezért a teljes ellátás - lehet úgy is fejlődni, hogy közben nem szenvedünk :)
"De hiszen lehetne online is!!!"
- Persze, és akkor tudnál közben céges emailekre válaszolni, telefonálni, kutyát sétáltatni és rántott húst sütni. Aztán elmondanád a végén, hogy na, semmire sem emlékszem, biztosan nem is volt jó.
- Online nehéz közös beszélgetéseket létrehozni, a marketing nem más, mint emberek közötti interakció - valljuk be, ez élőben jobb.
A Marketing Hétvégéket azért hoztuk létre, hogy minden vállalkozó érthető, azonnal használható és praktikus tudást kaphasson a megfelelő marketingstratégia kialakításához.
A másfél napos, interaktív foglalkozáson végigvesszük:
-
A vállalkozás versenytársaktól való megkülönböztetéséhez szükséges lépéseket
-
A legfontosabb és könnyen elérhető kommunikációs felületeket, azok működését és egymáshoz való viszonyát
-
A tartalommarketing legfontosabb jellemzőit és hasznát
-
Az éves kommunikációs tervezés legfontosabb lépéseit
-
Néhány valóban hasznos, aktuális kommunikációs trendet - anélkül, hogy felpattannánk a "mamégmenőholnapmárröhögünkrajta" vonatra
Ezek és számos, egy vállalat életében releváns marketinges példa, esettanulmány és közös beszélgetés segítenek abban, hogy minden résztvevő üzleti sikerre tudja fordítani az itt hallottakat!
HELYSZÍN és ELLÁTÁS:
A marketing hétvégék helyszíne a festői Esztergom, ahol a Portobello Wellness & Yacht Hotel vendégszeretetét élvezhetjük.
A tréning résztvevői teljes ellátást (pénteki ebéd és vacsora, szombati reggeli és ebéd) kapnak a képzés időtartama alatt, és ha éppen nem a marketing világában merülnek el, akkor a hotel wellness-részlegének medencéiben lubickolhatnak.
1. nap
Érkezés:
Pénteken 8:30 - 9:00
A helyszínen kávé és snack vár minden résztvevőt.
9:00 - Program kezdés
12:30 - Ebéd
13:30 - Folytatás
17:00 - Zárjuk a pénteki napot
18:00 - Vacsora
2. nap
Reggeli a hotelben.
9:00-kor kezdünk és a közösen elfogyasztott ebéd után már csak rövid időre gyűlünk újra össze.
Program vége:
Szombaton 15:30


A KÖVETKEZŐ MARKETING HÉTVÉGÉK IDŐPONTJAI:
I. alkalom: 2023. május 5-6. (A jelentkezés lezárult)
II. alkalom: 2023. május 19-20.
III. alkalom: 2023. június 2-3.
HELYSZÍN:
Portobello Hotel Esztergom****
Esztergom

KIKNEK AJÁNLJUK?
- Kis- és középvállalkozások vezetőinek
- Kis- és középvállalkozások marketingeseinek
- Egyéni vállalkozóknak
- és mindazoknak szeretnének otthonosan mozogni a marketing világában
MIT NYÚJT?
A résztvevők
- megismerik a saját vállalkozásuk pozicionálásának és egyedi eladási pontjának kialakítási módját
- megismerkednek a KKV-k számára legelérhetőbb marketinges eszközökkel és azok használatával
- megtudják, hogy milyen médiafelületeket, hogyan és mikor érdemes használni (közösségi média, keresőhirdetések, klasszikus reklámfelületek, hírlevelek stb.)
- azonnal bevethető tudást kapnak vállalkozásuk láthatóságának és vonzerejének növelésére
A RÉSZVÉTEL DÍJA:
199 000 Ft (+ áfa) / hétvége
Első részlet beérkezése a jelentkezési határidőig.
Második részlet a hétvége után.
Minimum résztvevői létszám 10 fő,
maximum 15 fő.
Jelentkezési határidő:
I. alkalom: április. 6. (lezárult)
II. alkalom: április 21.
III. alkalom: május 2.
A JELENTKEZÉS MENETE:
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva, a felugró Google Form kitöltésével tudsz. Jelentkezésed beérkezését követően felvesszük veled a kapcsolatot, válaszolunk a kérdéseidre, elküldjük a fizetési információkat is. A jelentkezésed a részvétel díj banki átutalással történő beérkezését követően válik véglegessé.
A Marketing Hétvégék házigazdája:

Berta László
reklámszakember, kreatívigazgató
2005-ben kezdtem meg reklámszakmai pályafutásomat mint kreatív szövegíró. Az elmúlt években számos hazai és nemzetközi ügynökségnél dolgoztam kreatív vezetőként, stratégiai tervezőként, kreatívigazgatóként. Olyan márkák hazai és nemzetközi kampányain dolgoztam, mint például Procter & Gamble, Soproni, Samsung, Coca-Cola, Volkswagen, Audi, Toyota, Bosch, Rama, a teljesség igénye nélkül.
A reklámszakma népszerű oldalának, a Reklámtörténetnek egyik alapítója vagyok és számos reklám és marketing témájú, szakmai könyvet fordítottam le magyar nyelvre (Reklámtörténet Könyvek).
Emellett a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetem Szociológia és Kommunikáció Tanszékén oktatok Reklámszociológiát.